loading...
طرفداران سریال خاطرات یک خون آشام
Amir بازدید : 1418 جمعه 06 آبان 1390 نظرات (1)


 
سلام خدمت دوستان عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه،براتون دموی قسمت هشتم از فصل سوم سریال خاطرات یک خون آشام رو آماده کردم امیدوارم ببینید و خوشتون بیاد،دیدید نظر یادتون نره،منتظرشونم.امیر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم* در تاریخ 1348/10/11 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

بزنم این ربکا رو عکسش کنم..از تمام هیکلش بدم میاد اگه من الینا بودم یه حالی ازش میگرفتم دختره ی سه نقطه..ولی تو تریپ 1970 خوشگلتر بوده..
ممنون مستر مدیر..
راستی دقت کردین اصلا جواب کامنتارو نمیدین؟ تو وب من اگه همچین کاری بکنم دیگه برام کامنت نمیذارن ..دقت کنین ببینین من چه قد خوب و متواضع میباشم
بابته اینهمه زحمت و سرعت عمل تشکرشکلک
پاسخ : ممنون از نظرات مریم جان ولی به خدا وقت ندارم برای جوا دادن همین پست ها رو هم با عجله میزارم وقتم آزاد شه جواب همه رو میدم بازم ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 3477
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 33821
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 444
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 9,205
  • بازدید سال : 45,490
  • بازدید کلی : 8,978,710