loading...
طرفداران سریال خاطرات یک خون آشام
Amir بازدید : 1855 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)
نینا دوبرو در جشن مجله nylon

سلام خدمت همه دوستان عزیزم،امیدوارم حالتون خوب باشه،میدونم زیاد وب آپ نمیشه ! برای اون داستان هک کردن وب هستش،دارم اطلاعات وبو برمیگردونم که کمی وقت میبره،فعلا معلوم نیست کار کی بوده،طبق اطلاعاتی که مدیر رزبلاگ به من داده Amir16 یکی از بهترین دوستانم این کارو کرده که فکر نمیکنم کار اون بوده باشه،ولی گفتند آی پیی که اون روز وارد شده با روزهای قبل یکی بوده ! خلاصه من موندم چی شده،تنها کاری که دارم میکنم اینه که وبو سروپا نگه دارم،براتون عکس های نینا دوبرو بازیگر نقش الینا گیلبرت در سریال خاطرات خون آشام رو در جشن مجله Nylon آماده کردم،امیدوارم ببینید و خوشتون بیاد،نظر هم فراموش نشه.برای دیدن همه عکس ها به ادامه مطلب بروید.
nina dobrev - غکس نینا دوبرو
نینا دوبرو,عکس نینا دوبرو,عکس های نینا,دوبرو,الینا گیلبرت
نینا دوبرو
نینا دوبرو در مجله نایلون
نینا دوبرو،الینا گیلبرت جدید،
نینا دوبرو - vampire-diaries.ir

nina dobrev photos
نینا دوبرو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 3477
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 33821
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 444
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 9,114
  • بازدید سال : 45,399
  • بازدید کلی : 8,978,619