loading...
طرفداران سریال خاطرات یک خون آشام
Amir بازدید : 1291 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (5)

مصاحبه جدید با پائول وسلی بازیگر نقش استفن سالواتوره

مصاحبه با پائول وسلی بازیگر استفان سالواتوره


kinga rusin:پاول تو نمیتونی منو احمق فرض کنی چون من مصاحبه ی تورو که به لهستانی صحبت می کردی دیدم و میدونم که چه قد خوب لهستانی حرف میزنی.
پاول:اره وقتی من برای 2 هفته توی لهستان بودم همه چیزو به لهستانی یادم اومده بود ولی الان که دوباره تو امریکام لهستانیو دارم فراموش میکنم.من باید وقتی تو امریکام لهستانی حرف بزنم که یادم نره.

برای خواندن متن کامل ادامه مطلب را ببینید


kinga rusin:ولی تو اصلا لهجه نداری...تو واقعا عالی لهستانی حرف میزنی.

پاول:هاها(می خنده!)مامانم میگه...اممم...(میخواد به لهستانی بگه که مامانش مخالفه.)

kinga rusin:اون با این دعوا میکنه....

پاول:من نمیدونم این (دعوا به لهستانی سخت تلفظ میشه.فک کنم پاول هم درست نفهمیده .)یعنی چی ولی شاید...

kinga rusin:ولی صبر کن!ما باید از اول شروع کنیم.تو در امریکا به دنیا اومدی.

پاول:بله.خواهر بزرگتر من تو لهستان به دنیا اومد و پدرم در امریکا دبیرستان میرفت و اونجا با مادرم اشنا شدند.و منم تو امریکا دنیا اومدم.هر تابستون ما رو به خونه ی پدر و مادربزرگم در لهستان می فرستادند و لهستانی اولین زبانیه که من یاد گرفتم(زبان مادری)و فرهنگ لهستانی همیشه بخش بزرگی از من بود.

kinga rusin:به نظرم میاد که این هیچ ربطی به فیلم و اینا نداره پس...

پاول:درسته.

kinga rusin:این ایده که بازیگر بشی از کجا اومد؟

پاول:وقتی که من در مدرسه ی ابتدایی بودم کلا های تئاتر داشتیم و من ازش متنفر بودم ولی یه روز ازش خوشم اومد.من خوش شانس بودم چون محلی که من زندگی می کردم فقط 25 دقیقه با مانهاتان فاصله داشت و من با قطار به شهر رفتم و بازیگری رو شروع کردم.و من هیچ وقت فک نمیکردم که این کار اصلی من بشه.

kinga rusin:تو از سریال ها و به عنوان بازیگر مهمان شروع کردی.این تورو یه بازیگر خوب ساخت.

پاول:بله.من از سریال ها شروع کردم و این عالی بود.هرروز فیلم برداری گفتن دیالگو های یه جور...

kinga rusin:کار سختیه.

پاول:خیلی کار سختیه.یه دیالوگ دریه روز و من شروع به گرفتن نقش های کوچیک کردم.من تو سریال های زیادی بازی کردم ولی هیچ کدوم موفق نبودن تا بالاخره خاطرات خون اشا م سریال موفقی شد
kinga rusin:ازت تست گرفتن؟

پاول:اره.از من تست های زیادی برای گرفتن نقش گرفتن و من مجبور بودم تمام سعیمو بکنم تا این نقش رو بگیرم.این سخت ترین کاری بود که تو زندگیم تغییرای خوبی ایجاد کرد.

kinga rusin:این همیشه برای بازیگرا سخته که مشهور شوند فقط یه خاطر یه فیلم.

پاول:درسته ولی من کارای جدیدی میخوام بکنم.این خیلی اسونه که تویه سریال برای 6 سال باشی اینمثل یه کار روزانه میشه.

kinga rusin:تو خیلی محبوب شدیو وقتی تو اومدی لهستان مردم تورو میشناسند؟

پاول:میدونی اگه بهت بگم متعجب میشی.از امریکام بیشتر.

kinga rusin:واقعا؟

پاول:این جالبه و همیشه خنده دارم هست.من یه جایی با پدر و مادر بزرگم و زنم بودم و اونجا یه مغازهی کوچیک بود.من داشتم چیزی میخریدم و دختری که اونجا بود کنجکاوانه نگام میکرد."چرا استفان تو این مکان کوچیک وایساده و و اونجا دو نفر بودن و منداشتم چیزهایی میخریدم...

kinga rusin:و لهستانی حرف میزدی؟

پاول:اره.من داشتم میپرسیدم میشه به من ... و اون دختر خیلی گیج بود.اون نمیفمید که این شخصیتی که اون هرهفته تویه سرال موردعلاقش میبینه اونجا تویه اون دهکده ی کوچیک و تویه مغازه یاون وایساده و لهستانی حرف میزنه.اون از من چیزی به انگلیسی پرسید و من به لهستانی جوابشو دادم و من اینو خیلی معمولی انجام دادم.

kinga rusin:من دوس دارم با اون حرف بزنم...

پاول:اون دختر همون طوری وایساده بود . بعد من به طرف ماشینم دویدم و از اونجا رفتم.

kinga rusin:من دوس دارم ار تو درباره ی این انگشتر بپرسم.این حلقه ی ازدواجته؟

پاول:اره و اینو پدربزرگم به من داده.من نمیدونم این چیه این میتونه یه سمبول برای مردها و زن ها باشه.و فک کنم مال نگلستانه.من این رو از همون وقتی که پدربزرگم بهم داده دستم میکنم.

kinga rusin:من درست فک میکنم که توی جولای یا جون تو 30 ساله میشی؟

پاول:بله.

kinga rusin:واقعا؟
پاول:به دخترا نگو.

kinga rusin:تو 20 ساله به نظر میرسی!

پاول:من باید همیشه تو یه سن 18 سالگی بمونم مثه یه خون اشام.

kinga rusin:تو فک میکنی این چیزیو تغییر میده؟

پاول:میدونی فک کنم من اینو یه جوری حل میکنم.

kinga rusin:تو دفعه ی بعد کی به لهستان برمیگردی؟

پاول:راستش من این تابستون دوباره به لهستان میام.میدونی دوستم میخواد یه فستیوال باز کنه.پس منم میام تا پدر و مادر بزرگم و دوستم( Jan Kaczmarek) رو ببینم.و...

kinga rusin:تو دیگه هیچی نداری بگی.

پاول.اره.

kinga rusin:ولی وقتی اومدی لهستان بهت یاد میدم.
پاول:بهم یاد میدی.

kinga rusin:اره بهت یاد میدم.

پاول:باشه .قول.

منبع : طرفداران ایرانی پائول وسلی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط dan در تاریخ 1348/10/11 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

coooooooooool

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1348/10/11 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

جالب بود

این نظر توسط rana در تاریخ 1348/10/11 و 1:42 دقیقه ارسال شده است

من پاتول و می پرستم ای کاش یه روزی ببینمش

از نزدیک ......عاشقتم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک رعنا

این نظر توسط Elena در تاریخ 1348/10/11 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

vaghan paul 30 saleshe !!! شکلک

این نظر توسط sep در تاریخ 1348/10/11 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

چه مصاحبه باحالی بود...30 سال؟!اصلا بهش نمیاد خیلی جوون تر به نظر می رسه.
ولی رفتارش جلوی دختره جالب بود...دختر مردم رو متعجب کردی وسط تعجبش همینجوری دویدی سمت ماشینت؟!شکلک عجب!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 3477
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 33821
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 444
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 9,153
  • بازدید سال : 45,438
  • بازدید کلی : 8,978,658