loading...
طرفداران سریال خاطرات یک خون آشام
Amir بازدید : 2904 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (49)

نقد و بررسی قسمت 21 فصل سوم خاطرات یک خون آشام

مرگ کلاوس

سلام خدمت همه دوستان عزیزم و بازدیدکنندگان محترم سایت...
قسمت 21 فصل سوم هم باهم دیدم و اتفاقات مهمی در این قسمت افتاد،از جمله مردن کلاوس ( که شخصاً برای من خیلی ناراحت کننده بود ) و بیهوش شدن الینا در آخرین لحظات... ولی باری من خیلی جاها سوالاتی پیش اومد یکی از بزرگترینا اینکه چرا وقتی کلاوس مرد ، تایلر نمرد ؟ مگه تایلر از نصل کلاوس نبود و کلاوس اونو تبدیل نکرده بود ؟


مرگ کلاوس برای من خیلی ناراحت کننده بود چون کلاوس یکی از شخصیت های مورد علاقه من در سریال خاطرات خون آشام بود ، و با مرگ اون منتظر مرگ تایلرهم بودم ، و کلاوس که یه جورایی تو مدرسه جون کرولاین رو نجات داد... کرولاین ازش تشکر کرد ولی بعد از مرگش برای نبودش و مرگش جشن گرفت که به نظر من اصلا کار درستی نبود ، حالا میرسیم به پیامان دو برادر برای رفتن از شهر ، به نظر شما الینا کدوم یکی از سالواتوره هارو انتخاب میکنه ؟ دیمن ؟ استفن ؟ راستش خودم هم نمیتونم حدس بزنم که کدومو انتخاب میکنه ، ولی به احتمال زیاد استفن رو انتخاب میکنه ، به نظر من استفن هم عشقش پاکتر و خالصه ولی دیمن که به هرکس برسه ... استفن واقعا حتی جونش رو هم برای الینا میده نمیدونم شاید دیمن هم اینکارو بکنه ولی در کل من فکر میکنم باید دیمن بکشه کنار یکی از بزگ ترین دلیلاش هم اینه که از اول الینا با استفن دوست بوده و نباید به دوست برادرش چشم داشته باشه چه برسه عاشقش باشه ... یکی از بزرگترین اتفاق های سریال هم تبدیل شدن آلاریک به یک خون آشام قوی شکارچی خون آشام هستش که واقعا شده یک مشکل بزرگ برای دیمن و استفن ، به نظر من تو قسمت 22 فصل سوم الایژا ترتیبشو بده... وقتی توی پیش نمایش قسمت 22 فصل سوم دیدم آلایژا داره به سریال برمیگرده خیلی خوشحال شدم چون اونم یکی از شخصیت های مورد علاقه منه ، یک اصیل واقعیه... خوب ... منتظر نظرات شما دوستان و بازدیدکنندگان سایت هستم... امیر خسروی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shakiba در تاریخ 1348/10/11 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز این مثلث عشقی دیمن و الینا و استفن تا آخر سریال ادامه داره هدف کارگردان همینه.
اصلا مگه با دوتاشون باشه چه عیبی داره؟؟!!شکلک
شکلک
پاسخ : تا اخر ادامه داره و عيب هم داره

این نظر توسط The Dark Fallen در تاریخ 1348/10/11 و 4:21 دقیقه ارسال شده است

الینا نه دیمنو انتخاب میکنه نه استفنو چون این دوتا برادر تصمیم میگیرن که از پیش الینا برن کخ کلاوس هم سر میز شام بهشون گفته بود بهترین راه همینه,سالواتورها تصمیم میگیرن که برن از پیش الینا.
ولی در آینده میبینید که با توجه به رفتن برادرا از دور الینارو نگاه میکنن و مراقبشن.
الینا هم تبدیل میشه به خون آشام ولی دوباره انسان میشه.
واسه همین پیش مت برمیگرده.

این نظر توسط آرش در تاریخ 1348/10/11 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

ارش هستم بنظر من تايلر مرده باشه چون زماني كه كلاوس اومد تو جسم الاريك، الاريك انگشتر دستش بود كه نمرد ، ولي احساس ميكنم كه تايلرم فقط بخش خوناشاميش بميره و دوباره به گرگينه خالي تبديل بشهشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط faramarz در تاریخ 1348/10/11 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

تو قسمت 22الینا تو تماس تلفنیش به دیمن گفت که استفنو بیشتر دوس داره و اونو انتخاب کرده. به نظرم کلاوسم نمرده و روحش به بدن تایلر منتقل شده مثل اوایل اومدنش که تو بدن الاریک رفته بود. الینا هم آخر داستان بیهوش نشد. مرد. چون الاریکم مرد. اون روحش بود که با جرمی داشت صحبت میکرد. آخر قسمت 21 نشون داد که الینا رو زمین افتادو از دماغش خون اومد و تو قسمت 22 نشون داد که دکتره به جرمی گفت چیزیش نیست ولی دکتره واس این که الینا چیزیش نشه بهش خون ومپایرو تزریق کرد.چون بعدشم نشون داد الاریک اون خونارو از تو اتاق دکتره بر میداره خالیش میکنه.نکته انحرافیش این بود. الینا هم بعد از اینکه غرق شد مرد ولی چون خون ومپایر داشت دوباره زنده شد و تبدیل به خوناشام شد.

این نظر توسط minoo در تاریخ 1348/10/11 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

فکر کن الینا برگرده پیش متشکلکنه دیمن نه استفنشکلک خیلی پیچیده شده....به نظرمنم شانس استفن بالاتره.....ولی من عاشقه روحیات دیمن هستم.....کلاوس خیلی دوست داشتنیه...

این نظر توسط الایژا در تاریخ 1348/10/11 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

مثلا اگه مرده باشه چی میشه؟

این نظر توسط Zara Salvatore در تاریخ 1348/10/11 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

صدق جون عاشقتم. يعني من و تو كپي هم فكر مي كنيم. درسته كه استفن خيلي منطقي و مهربونه ولي هيچ كدومتون به ديمن فكر نمي كنيد. اون چه گناهي كرده كه دير تر از استفن الينا رو ديد. همتون ماجراي كاترين رو فراموش كرديد. يعني ديمن بعد از اون همه نامردي حق نداره خوشحال باشه؟ همتون مي دونيد كه ديمن واقعي خيلي مهربونه. در مورد كلاوس هم اگه مرده باشه من خودكشي مي كنم. كلاوس عاشق كرولاينه ولي اون اصلا انگار نه انگار. درسته كلاوس خيلي ها رو كشته و هدف هاش درست نيستن ولي اگه از همون اول مايكل باهاش اون طور رفتار نمي كرد ك اين طور نميشد. مايكل چون از زنش ناراحت بود كه بهش خيانت كرده چرا مي ريخت سر كلاوس. مگه كلاوس مي خواست اين طور بشه. حالا هم همه ي تلاششو مي كنه كه خونواده اي كه هيچ وقت نداشته رو داشته باشهو من هيچ وقت جريان دورگه درست كردنش رو تاييد نمي كنم ولي بايد از ديد همه به قضيه نگاه كرد. در مورد جريان الينا هم منظقي ترين روش اينه كه بره با مت چون سالواتور ها خير وصلاحشو مي خوان ولي اين طوري خيلي چرت ميشه. من از ته قلبم دوست دارم اون خون آشام بشه كه تا ابد با ديمن بمونه ولي اين طوري ارزش فيلم مياد پايين. تموم هدف اينكه كه الينا با تموم مشكلات خون آشام نشه.

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1348/10/11 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز کلاوس که نمرده فقط خشک شده مثل مایکل اگه دقت کرده باشی بانی میگه مادرش مایکل رو خشک کرده واون 15سال خشک بوده ولی نمرده اینو باید دونست که یک اصیل زمانی میمیره که اتیش بگیره وتبدیل به خاکستر بشه مثل فین برادر کلاوس ضمنا مایکل وبقیه اصیل ها باهم توسط جادوی سیاه تبدیل شدن و مرگ یکی به مرگ دیگری ربطی نداره

این نظر توسط liquid در تاریخ 1348/10/11 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

به نظر من اگه قرار باشه الینا با هر کدوم از خون آشام ها باشه دست آخر باید خودشم تبدیل بشه و نظر دیگه اینکه آخر این سریال برای بعضی ها که طرفدار فلان شخصیت هستند خوب تموم میشه برای بعضی هم بد.

این نظر توسط liquid در تاریخ 1348/10/11 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

به نظر من اگه قرار باشه الینا با هر کدوم از خون آشام ها باشه دست آخر باید خودشم تبدیل بشه و نظر دیگه اینکه آخر این سریال برای بعضی ها که طرفدار فلان شخصیت هستند خوب تموم میشه برای بعضی هم بد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 3477
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 33821
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 34
  • بازدید هفته : 527
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 36,434
  • بازدید کلی : 8,969,654