loading...
طرفداران سریال خاطرات یک خون آشام
مهدی بازدید : 2187 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (16)

جوایز انتخاب نوجوان 2012


سلام خدمت همه دوستان عزیزم ، خیلی وقته به وب سر نزدم ، دوستان مراسم Teen Choice Awards 2012 (جوایز انتخاب نوجوان) هم داره شروع میشه و سریال خاطرات یک خون آشام و بازیگران سریال خاطرات یک خون آشام هم مثل پارسال در این مراسم کاندید شدن،فقط من موندم چرا این جوزف مورگان کاندید نشده ! واقعا کارش عالی بود !

  • سریال ومپایر دایریز به عنوان بهترین سریال فانتزی
  • نینا دوبرو به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن فانتزی

بقیه در ادامه مطلب...

 

 

  • ایان سامرهالدر و پائول وسلی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد فانتزی
  • کت گراهام به عنوان بهترین هنرپیشه ی نقش مکمل زن
  • ایان سامرهالدر به عنوان جذاب ترین بازیگر مرد سریال های تلویریونی

نظر فراموش نشه !

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nastaran tehrani در تاریخ 1348/10/11 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

انتخابه ایان عالی بوده چون واقعاجذابه...!شکلک
ولی درمورد جوزف مورگان واقعا متاسف شدم بازیگره بسیارخوبی بود...!شکلک

این نظر توسط shakiba در تاریخ 1348/10/11 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

نینا باید به عنوان جیگر ترین و دوست داشتنی ترین زن هم انتخاب میشد!! واقعا لیاقتشو داره!شکلکشکلک
ایان هم که حرفی برای گفتن ندارهشکلک

این نظر توسط sadegh در تاریخ 1348/10/11 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

خبر غلطه این آخر شده نه اول خودم دیدم

این نظر توسط sadegh در تاریخ 1348/10/11 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

عیب نداره استیفن هم به عنوان خوشتیپ ترین مرد هالیوود انتخاب شده مهم نیست(از نظر یکی از منتقدا)

این نظر توسط Elina در تاریخ 1348/10/11 و 2:08 دقیقه ارسال شده است

elahhhhhi!!!ian allie!!!az jazzab ham un vartare!!!!vaghean kheily khub entekhab kardan!teen chioce 2012 ro va3 download nemizarin?

این نظر توسط Mari در تاریخ 1348/10/11 و 2:44 دقیقه ارسال شده است

اگه انتخاب نمیشد به عنوان جذاب تعجب داشت
آخرشه!!!!!خوشگله منشکلک

این نظر توسط ندا در تاریخ 1348/10/11 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

فقط استفن شکلک
برای جذاب ترین هم پائول و ایان باید باهم انتخاب میشدن ....شکلک

این نظر توسط محسن در تاریخ 1348/10/11 و 1:42 دقیقه ارسال شده است

پس چی شد شماره ای چیزی ازش بهم ندادی ایمیلش همیشه اف هستش

راستی شما امکان تبدل بنر دارید اگه اره با سایت من تبادل بنر میکنید بنر منو تو این سایت بزارید منم تو بالا صفه وادامه مطالب میازرم قبوله>؟
پاسخ : من اين كارو نميتونم بكونم فقط خود امير ميتونه بعدم چند روزي احتمالا ازش خبري نيست منم نتوستم باهاش تماس بگيرم

این نظر توسط کوثر در تاریخ 1348/10/11 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

مرسیییی
ولی من چرا اینهمه این سریال و دوس دارم ؟؟؟؟/شکلک
من 28 سالمه اخه.........

این نظر توسط محسن در تاریخ 1348/10/11 و 0:21 دقیقه ارسال شده است

خوب میدونم نمیتونید شمارشو بدید ولی به خودشون بگید تا بهم بدید شمارشونو منو میشناسه رفیق من هستش بگی منو میشناسه محسن اویل

لطفا بگو وشمارشو بهم بده از نظرات وبم بهم بگو کار واجب دارم باهاش
من چند روزه منتظرم ان بشه ولی نیمشه منم همیشه هستم تا 2 شب ولی نیستش
پاسخ : چرا هست من خودم باهاش صحبت ميكنم بهش ميگم يا علي


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 3477
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 33821
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 444
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 232
  • بازدید ماه : 9,319
  • بازدید سال : 45,604
  • بازدید کلی : 8,978,824