loading...
طرفداران سریال خاطرات یک خون آشام
Amir بازدید : 699 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)
کلاوس

آیا دیمن به کلاوس حسادت می کنه؟

ایان می گوید:"استفن اونو با دوست...دخترش توی میستیک فالز رها می کنه وحالا اون باید از الینا مراقبت کنه اما نمی تونه اونو داشته باشه با اینکه اون الینا رو می خواد اما نمی تونه با برادرش این کارو انجام بده.و حتی اگه هم می تونست این کارو انجام بده الینا به هر حال عاشقش نیست و عاشق برادرش هست.بنابراین وقتی بالاخره برادرش رو می بینه حالتش طوری هست که می خواد بهش بگه من 2 فصل تلاش کردم که تو این کارو بکنی اما حالا با این احمق داری اینکارو می کنی؟!تمام چیزی که دیمن توی فصل 1 می خواست همین بود که استفن و اون تمام دخترا رو شکار کنن و از اونها تغذیه کنن و هر جا می رن خانه ها رو ویران کنن اما حالا تنها چیزی که نصیبش شده تنها مونده شدن در میستیک فالز با دختری 150 سال جوانتر از خودش و مراقبت از اونه،پس دیمن اصلا در این مورد خوشحال نیست."

میتونید ادامه این خبر رو در ادامه مطلب بخونید...
آیا دیمن به کلاوس حسادت می کنه؟

ایان می گوید:"استفن اونو با دوست...دخترش توی میستیک فالز رها می کنه وحالا اون باید از الینا مراقبت کنه اما نمی تونه اونو داشته باشه با اینکه اون الینا رو می خواد اما نمی تونه با برادرش این کارو انجام بده.و حتی اگه هم می تونست این کارو انجام بده الینا به هر حال عاشقش نیست و عاشق برادرش هست.بنابراین وقتی بالاخره برادرش رو می بینه حالتش طوری هست که می خواد بهش بگه من 2 فصل تلاش کردم که تو این کارو بکنی اما حالا با این احمق داری اینکارو می کنی؟!تمام چیزی که دیمن توی فصل 1 می خواست همین بود که استفن و اون تمام دخترا رو شکار کنن و از اونها تغذیه کنن و هر جا می رن خانه ها رو ویران کنن اما حالا تنها چیزی که نصیبش شده تنها مونده شدن در میستیک فالز با دختری 150 سال جوانتر از خودش و مراقبت از اونه،پس دیمن اصلا در این مورد خوشحال نیست."

"استفن از درنده بودن خودش لذت می بره و اینکه اون زمان طولانی رو با ضعف خودش جنگید تا آدم با شرافتی باشه ولی حالا این کارش وزن این تلاش رو از روی شونه هاش برداشته."در این فصل نقش استفن کاملا دگرگون شده و او حتی از دیمن فصل 1 خون خواه تر و وحشی تر شده است.و ما نمی تونیم زیاد کمکی بکنیم و در تعجب خواهیم بود که آیا دیمن دلش برای اینکه خون ریز و بی پروابود تنگ شده یا نه؟

ایان می گوید:"بله تنگ شده،خیلی زیاد، ولی من می دونم که در شخصیت دیمن فراز و نشیب هایی هم وجود داره".
"این سریال مجموعه ای از هنر ده ها شخصیت خواهد بود و دیمن نمی تونه تنها نقش محوری داستان باشه من از کوین وقتی پرسیدم که آیا دیمن قهرمان داستانه اون گفت که نه اینطور نیست اون قهرمان نمی شه ولی اون نیاز داره که قهرمان باشه،ولی دیمن در واقع شخصیت ضدقهرمان بودن را دارد.چراکه اون باید طوری باشه که قرار نیست به کسی صدمه ای بزنه ولی این ذات دیمن نیست.""اما اون لغزشی داره و مسیولیت اون رو به آدمی تبدیل می کنه که خودش دوست نداره باشه."
"حالا من فکر می کنم که این تنازع که دیمن رو هل می ده این فصل رو برای من به عنوان بازیگر و برای دیمن به عنوان شخصیت جالب خواهد کرد. من دوست ندارم که جنبه بد و حاضرجوابگو بودن دیمن رو از دست بدم."

ایان با مکس می گوید:"شما در این فصل نخواهید دید که دیمن گریه کنه،باور کنید."
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 3477
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 33821
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 444
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 9,192
  • بازدید سال : 45,477
  • بازدید کلی : 8,978,697