loading...
طرفداران سریال خاطرات یک خون آشام
بهزاد بازدید : 2181 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (3)

 

خیلی از طرفدارهای سریال خاطرات خون آشام از جمله من,وقتی  که بدن کلاوس سوخت خیلی ترسیدن که نکنه دیگه جوزف مورگان به سریال برنگرده ولی کندیس اكولا (كرولاين) در مصاحبه جدیدش چیز دیگه ای به ما میگه...


ادامه مطلب را بخوانيد

کندیس: فکر نمیکنم اصلا احتیاجی باشه که داستان را تمام کنند.پس مطمئنم که اون (جوزف/کلاوس) برمیگرده.

- درباره تبدیل شدن الینا بگو و این که کرولاین چه قدر در این موضوع نقش داره؟

کندیس: من فکر می کنم که کرولاین کاملا به الینا در تبدیل شدنش کمک می کنه. نمی گم که همه چی خوب پیش میره ولی خیلی هیجان انگیز میشه.

وقتی که از کندیس پرسیدن که وقتی کرولاین بفهمه که تایلر در واقع همون کلاوسه چه واکنشی نشون میده!؟ کندیس فقط گفته: "اون آشفته و ناراحت میشه."

منبع:Ian.Vampire-Diaries.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهار در تاریخ 1348/10/11 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

سلام
خوبی؟
من که ناجور مشتاق ادامه سریالم
اما پس چرا فصل 4 رو واسه دانلود نمیزاربد؟شکلک
پاسخ : فصل 4 مهر ماه پخش ميشه

این نظر توسط afsaneh hamze در تاریخ 1348/10/11 و 10:57 دقیقه ارسال شده است

زیاد جزئیات نمیدن ولی خوب همین باعث میشه ما بیشتر منتظرش باشیم.تازه فکر کنم اینبار به نسبت فصلهای قبل بیشتر داریم اشتیاق نشون میدیم امیدوارم تا مهر همینطور بمونیم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 3477
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 33821
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 238
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,346
  • بازدید ماه : 8,906
  • بازدید سال : 45,191
  • بازدید کلی : 8,978,411