loading...
طرفداران سریال خاطرات یک خون آشام
Amir بازدید : 499 پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات (0)
مصاحبه ای کوتاه ازجولی پک نویسنده و تهیه کننده سریال رو تقدیم تون میکنم

 


س : در پایان فصل دوم شاهد صحنه بوسه بین دیمن (ایان سامرهلدر) و النا (نینا دوبرو) بودیم.ایا بزودی از این صحنه ها به طرفداران ان دو میدهید؟

ج : من فکر میکنم اون چیزی بود که در پایان این فصل نیاز بود تا داستان دیمن با اون تموم بشه.اول این سفر و این فصل اون گفت من لیاقت و شایستگی تو رو ندارم .اما در پایان فصل موقعی که در حال مرگ بود اون بهش گفت که بله تو لیاقتش رو داری.برای او قادر بود این رو با یک بوس شیرین نشون بوده و بگه که اون رو همین طور که هست دوست داره و لازم نیست اون به خاطرش تغییر کنه.من فکر میکنم این یه پایان زیبا و مهم بود برای این سفرو این فصل.البته در دنیای خودشان پایان هرسفر اغاز یک ارتباط درامه

س : فصل یعد چطور خواهد بود برای انها؟

ج : احساسات بسیار پیچیده ای در ان لحظه وجود دارد،بزرگترینش اینه که استفن برای نجات جان دیمن مورد سواستفاده قرار گرفت در حالی که دیمن برای بار دوم اعتراف کرد که عاشق دوست دختر برادرش شده. و این ، برای دیمن احساس تعهد و گناه را همراه داره اما دیمن چی کا رمی خواهد بکنه از اون سبک کارهای دیمنی.در حال حاضر دوست پسر النا رفته و شاید مرده باشه و دیمن سعی میکنه به اون کمک کنه تا اون نجات بده ممکنه بین انها هر اتفاقی بیافته

س :آیا استفن برای جشن بزرگ تولد ۱۸ سالگی النا حضور پیدا میکنه؟

ج : وقتی ما برگردیم.هیچ کس نمیدونه اون کجاست هیچ کس اون رو ندیده و مخاطبان نمیدونن که اون کجاست و چه بلایی سرش امده مثل یه مهمانی سورپرایزه.یکی از صحنه های کوچکو جلب این قسمت است ...دیمن چه چیزی به النا هدیه میدهد شاید اون استفن را داخل کیک قایم کرده تا با فوت کردن شمع ها ظاهر شه
 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 731
  • کل نظرات : 3477
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 33821
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 444
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 9,176
  • بازدید سال : 45,461
  • بازدید کلی : 8,978,681